Opbygning af system

Ønsker I hjælp til opbygning af system til opbevaring af dokumenter eller logning af data?

Dokumentstyring eller dokumenthåndtering er en måde at styre dokumenter på

Dokumentstyring anvendes generelt for at skabe rutiner og overblik over eksisterende information, men kan også være mere branchespecifikt.

Dokumentstyring indebærer blandt andet versionskontrol, elektroniske signaturer og sporbarhed af de ændringer, der foretages.

Det oprettes ved at tildele ethvert dokument et unikt nummer og samtidig lagres de data, der tilhører hvert enkelt dokument, såsom hvem der har oprettet, ændret, godkendt, udført review mens dokumentet har eksisteret.

Jeg anbefaler og fremviser gerne Sherlock Web dokumentstyring der er både simpelt at anvende prismæssigt særdeles konkurrencedygtigt.

I vil samtidig også gerne have et overblik over, hvilke data det er nødvendigt at indsamle samt efterfølgende blive i stand til at trække statistik for løbende at være i stand til at forbedre jeres ledelsessystem?

Her vil jeg også gerne både anbefale og fremvise Sherlock Web log der giver et fantastisk overblik og gør det nemt løbende at forbedre og evaluere data.

Udfra en helt grundlæggende filosofi om, at skaber det ikke værdi, så lad være – kan jeg hjælpe med at skabe overblik og opbygge et system med udgangspunkt i, at det skal være så simpelt som muligt

Se iøvrigt under “Hvad kan du få hjælp til“.

Så vil du drikke en kop kaffe og høre mere – så tøv ikke med at tage kontakt – eller ring på 23670722. Det er helt uforpligtende!