Tag temperaturen på dit ledelsessystem

Velkommen til spørgeskema Tag temperaturen på dit ledelsessystem

Tag temperaturen på dit ledelsessystem
Når du besvarer spørgsmålene vil du gratis modtage anbefalinger til forbedringer
For at du kan modtage disse anbefalinger skal du angive navn, email, firma og telefonnummer

Alle data behandles naturligvis fortroligt!

God fornøjelse!

Velkommen til spørgeskema Tag temperaturen på dit ledelsessystem

Tag temperaturen på dit ledelsessystem
Når du besvarer spørgsmålene vil du gratis modtage anbefalinger til forbedringer
For at du kan modtage disse anbefalinger skal du angive navn, email, firma og telefonnummer

Alle data behandles naturligvis fortroligt!

God fornøjelse!

Navn
E-mail
Firma
Telefonnummer
1. Vi har overblik over alle vores dokumenter
2. Det er nemt for den enkelte medarbejder at vide, hvilke dokumenter der er vigtige for at udføre arbejdet?
3. Vi har versionsstyring på vores dokumenter?
4. Hvordan registrerer I jeres fejl (afvigelser)?
5. Vi laver statistik på alle de data vi opsamler?
6. Vi får gennemgået alle dokumenter mindst en gang om året så de altid fortæller det vi faktisk gør?
7. Når en kunde reklamerer over fejl?
8. Når vi har papirudskrifter er det altid den gældende udgave vi har hængende?
9. Vi er altid klar til at blive kontrolleret af kunder, certificerende firmaer, interne auditorer
10. Det er nemt for salgsafdelingen at finde dokumentation til en kunde?
11. Vi følger dagligt udviklingen af registreringerne gennem overskuelige statistikker?
12. Har I en APV med tilhørende handlingsplaner?
13. Vi har styr på alle vores kemikalier og tilhørende kemiske APV'er?
14. Vi har nemt ved at registrere nærved-ulykker?
15. Vi husker altid at få kalibreret udstyret?
16. Det er nemt for os at overskue hvornår håndværktøj skal kontrolleres næste gang?
17. Det er nemt for os at udføre en risikoanalyse?
18. Har I et visuelt overblik, der gør det nemt at tilgå dokumenterne?
19. Der er styr på sporbarhed?
20. Vi gemmer også altid historiske data?
21. Det er nemt at forhindre at medarbejdere læser ugyldige dokumenter?
22. Det er nemt at få opdaterede dokumenter sendt til alle relevante personer?
23. Det er nemt at registrere audit, både de interne og de eksterne?
24. Det er nemt at følge op på afvigelserne?