Ønsker I hjælp til opbygning af system til opbevaring af dokumenter eller logning af data?

Dokumentstyring eller dokumenthåndtering er en måde at styre dokumenter på

Dokumentstyring anvendes generelt for at skabe rutiner og overblik over eksisterende information, men kan også være mere branchespecifikt.

Dokumentstyring indebærer blandt andet versionskontrol, elektroniske signaturer og sporbarhed af de ændringer, der foretages.

Det oprettes ved at tildele ethvert dokument et unikt nummer og samtidig lagres de data, der tilhører hvert enkelt dokument, såsom hvem der har oprettet, ændret, godkendt, udført review mens dokumentet har eksisteret.

Jeg fremviser gerne bud på Ledelsessystemer der er både simple at anvende samt prismæssigt særdeles konkurrencedygtige.

Vil I samtidig også gerne have et overblik over, hvilke data det er nødvendigt at indsamle samt efterfølgende blive i stand til at trække statistik for løbende at være i stand til at forbedre jeres Ledelsessystem?

Her vil jeg også gerne fremvise systemer der giver et fantastisk overblik og gør det nemt løbende at forbedre og evaluere data.

Udfra en helt grundlæggende filosofi om, at skaber det ikke værdi, så lad være – kan jeg hjælpe med at skabe overblik og opbygge et system med udgangspunkt i, at det skal være så simpelt som muligt

Vil du i kontakt med mig?

Klik herunder, for at gå til kontaktsiden

Kontakt